PŘÍMÝ ELEKTRONICKÝ MARKETING S GDPR NEKONČÍ

September 20, 2018

Zpracování osobních údajů (telefonních čísel, e-mailových adres apod.) zákazníků pro účely přímého marketingu (při rozesílce obchodních sdělení) je zpracování prováděné z důvodu oprávněného zájmu …Zákazník může odůvodněně očekávat, že mu obchodník zašle obdobnou nabídku. 

Zájem obchodníka převažující v tomto případě nad zájmem zákazníka je přitom korigován dalšími povinnostmi Správce - informační povinnost jejíž součástí musí být též informace o právu subjektu údajů vznést proti zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu. Pokud subjekt údajů tuto námitku vznese, nesmějí již být osobní údaje pro tento účel zpracovány (jde tedy o tzv. princip opt-out).

Please reload

Our Recent Posts

Please reload

Archive

Please reload

Tags

Please reload

 

+420 606 727 243

Pernerova 51, 186 00 Praha 8-Karlín, Česko

©2020 by AFEL PRO, s.r.o.